MATiASSek
Generał Administrator
Dołączył: 28 Sty 2007 Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: NnN
|
Wysłany: Pią 20:06, 02 Mar 2007 Temat postu: ===Regulamin=== |
|
|
Rejestrując sie Na naszym forum akceptujesz ponizsze warunki !!!
2. Od decyzji moderatora nie ma odwołania.
W przypadku publicznej dyskusji posty będą kasowane, a osoba może otrzymać bana.
Ewentualną pomyłkę wyjaśniaj na PW (prywatna wiadomosc).
Osobą nadrzędną jest admin.
Zarówno admina jak i moderatora traktuj z szacunkiem im należnym.
3. Sprawy prywatne załatwiaj na PW
4. Ostrzeżenie otrzymują użytkownicy mający na swoim koncie więcej niż 20 napisanych postów. Użytkownicy posiadający poniżej 20 napisanych postów otrzymują „ostrzeżenia ustne”. 10 ostrzeżeń = automatyczny ban (administratorzy i moderatorzy mogą zawiesić konto użytkownika wcześniej, jeżeli uznają to za stosowne). Na forum panuje zasada „zero tolerancji” – złamanie regulaminu = ostrzeżenie. Ostrzeżenia można otrzymać za :
a) używanie wyrazów wulgarnych i obraźliwych
b)zamieszczanie treści pornograficznych
c) pisanie niepotrzebnie wielkimi i /lub pogrubionymi literami
d) obrażanie, wyzywanie innych użytkowników
e) reklamowania stron użytkowników nie związanych z tematem, postów typu "zapraszam na moją stronę o telefonach itp." oraz reklamowanie stron konkurencji. Ani w treści, ani w avatarze nie może być adresu [link widoczny dla zalogowanych]
f) mimo ostrzeżenia od moderatora powtórzenie niewłaściwego zachowania.
g) skasowanie komentarza moderatora w poście
h) za usuwanie swoich postów. Posty można usuwać wtedy, kiedy nikt po nas jeszcze nie napisał...
i) za pisanie postów w stylu: "wyślij mi na Email: [link widoczny dla zalogowanych]".
j) za nieskorzystanie z funkcji BBCode (funkcja [url]link[/url]) podczas wstawiania linków, oraz zmienianie koloru linków.
k) Powtarzania tematów jeśli już istnieje (użyj wyszukiwarki forumowej).
5. Ostrzeżenie można otrzymać również za:
a) używania znaczników html
b) pisania w temacie "POMOCY!!!", "HELP" itp.
c) pisania postów "nabijających" ich ilość a nie wpływających na temat
d) umieszczania w podpisie tekstu powyżej 3 linii lub grafik (powyzej 250x150px), wszelkich reklam stron użytkowników. Wyjątek mogą stanowić strony o Sony Ericsson po uzgodnieniu tego z administratorem.
f) jeżeli nie jesteś moderatorem, adminem lub inna osobą wchodzącą w skład redakcji, nie masz prawa nikomu zwracać uwagi "moderatorskiej". Jeżeli widzisz, że dana osoba złamała regulamin powiadom odpowiednią osobę na PW.
6. Wszystkie ostrzeżenia kasowane są raz na 3 miesiące - u wszystkich użytkowników.
7. Zwracaj uwagę na:
a) umieszczenie tematu we właściwym dziale
b) wpisywanie tematu określającego z grubsza jego zawartość
c) nie pisanie 2 postów pod sobą (edytuj) – post pod postem można pisać jedynie wtedy, gdy minie dłuższy okres czasu i temat jest nie odwiedzany przez użytkowników, lub gdy znalazłeś rozwiązanie i chcesz się nim podzielić z innymi
d) nie pisz wszystkiego w temacie, a w treści
e) Ankiety zakładamy na czas określony do 10 dni.
f) jeżeli masz napisać wiadomość typu "ja tez nie wiem " to nie pisz nic - poczekaj
g) widzisz ,że dzieje się coś niezgodnego z regulaminem napisz na PW do obecnego moderatora , przy dużej liczbie postów może czegoś nie zauważyć, jeśli nie ma żadnego napisz do administratora
Nagminne nieprzestrzeganie tych punktów = ostrzeżenie
8. Inne
a) 3 uwagi moderatorów, że dyskusja odbiega od tematu skutkuje jego zablokowaniem
b) Nie pisz postów typu poszukaj na google tam juz jest , daj linka do rozwiązania.
c) Raz wybrany nick nie będzie zamieniany na inny, a prośby o to będą ignorowane
d) zmiany w regulaminie mają prawo wejść w każdej chwili i wchodzą w życie w chwili opublikowania.
e) wszystkie posty nie zgodne z regulaminem będą wrzucane do kosza lub usuwane
Pozdrawiam Administrator MATiASSek
Post został pochwalony 0 razy
|
|